sobota, 27 grudnia 2014

INFORMACJA

Nowy START bloga przewidywany na koniec stycznia.


Usunęłam wszystkie rozdziały, bo zagubiłam się w tej historii. Mam nadzieję, że zostaniecie i poczekacie na odnowienie bloga :)

Wyjaśniam, dlaczego tak późno mam zamiar odnowić to wszystko:

*piszę teraz inne FF, więc muszę napisać zakończenie i spisać wszystko na bloggera, żeby później tylko dodawać.

*będę kombinowała z wyglądem tego bloga

*muszę znaleźć nowych bohaterów, kilku usunąć i wymyślić cokolwiek o nich

*trzeba dopracować nowy pomysł i zebrać potrzebne informacje

4 komentarze:

  1. Nie ma to jak znaleźć bloga do poczytania i... przeczytać, iż rozdziały zostały usunięte. Życie mnie nie kocha ;( A za chwilę i tak przeczytam prolog... I będę pewnie rozpaczać, gdyż się zainteresuję historią i...
    Ech. Trzeba czekać :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie jeszce tu zerknę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniec stycznia się zbliża - co z blogiem? Czy wszystko idzie zgodnie z planem, a niedługo pojawią się poprawione rozdziały?

    OdpowiedzUsuń